هوآوی رویای کسب رتبه اول در بازار موبایل را دارد و قویا به سمت آن در حرکت است. دو نسل اخیر پرچمدارهای هوآوی و دستگاه های برنامه ریزی شده در رده های مختلف پایین رده تا میان رده لوکس نشان از این حرکت قوی دارد. آن ها اما برای رسیدن به رتبه اول فروش نیاز به همه بازار دارند و همه بازار شامل بازار امریکا هم می شود. می دانیم امریکایی ها از ورود چینی ها به صورت گسترده به بازار کشورشان هراس دارند و اجازه چنین موضوعی را ندادند. حال به نظر می رسد که هوآوی با رشد در بازار موبایل چین به فکر رسیدن به رتبه اول فروش است. در ادامه با کیو ام سی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

سهم برندهای مختلف در بازار چین

سهم برندهای مختلف در بازار چین

نگاهی به سهم برندهای مختلف در بازار چین در چارک دوم سال 2018 به ما اقتدار هوآوی را نشان می دهد که تنها برند در حال رشد بازار است. اپل تمام تلاش خود را کرده و رشدی را ثبت نکرده است اما دیگر برندها بدون استثنا افت کرده اند. رشد 22٪ هوآوی در چنین شرایط بیانگر انگیزه آن ها برای رسیدن به رتبه اول فروش در بازار جهانی است.

هدف هوآوی برای سال 2018 فروش 180 میلیون موبایل بود اما به عملکرد قوی در نیمه اول سال 2018 که حدودا بین 95 تا 100 (به تعبیر منابع مختلف) که نگاه می کنند، هدف را دوباره تعیین و عدد 180 میلیون دستگاه را به 200 میلیون دستگاه ارتقا داده اند! این فروش قوی را می توان متاثر از رشد 45٪ خانواده هوآوی پی 20 هم دانست.

هوآوی در بخش درآمد و بازار چین 37٪ و بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا تا 73٪ رشد داشته است! آن ها در حال برنامه ریزی برای ارایه موبایل 5G در سال 2019 هستند و اگر این فناوری را سریع تر به موبایل های میان رده و پایین رده هم اضافه کنند، می توانند بازار را کاملا در دست بگیرند! هوآوی نشان داده در ترندی کردن (مثلا اضافه کردن دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه یا دارای بریدگی نمایشگر) دستگاه های پایین رده و میان رده کاملا سریع است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آینده هوآوی به چه شکل است؟

متاسفم! ارسال دیدگاه بسته شده است.

© 2018 کیو ام سی Suffusion theme by Sayontan Sinha